Vi gör ett nytt försök!

Okej, Anna vi gör ett nytt försök:-)

Jag är dålig på detta men ska försöka bli bättre på det.

Denna veckan har varit händelserik. Vi börjar från början.

Vi har fått ett bud i tisdags och det är på en väldigt för låg summa. 100 tusen under utgångspris och den som lagt budet vill inte alls höja sig så vi får leta vidare.
Nästa visning blir alltså på torsdag. Håller tummarna för att några kommer och kollar.

Vi var i tisdags och kollade på en tvåa i örebro, sörbyängen som vi verkligen gillar. Gigantisk klädkammare som man kan använda som barnrum. Ja så nu hoppas vi att det kommer ut en i höst när vi har möjlighet att flytta.
Väl framme i örebro innan visningen passade vi på att gå lite på ikea, vad litet det kändes i jämfört med västerås. Där inne började jag känna av sammandragningar som kom lite då och då.Men tänkte inte mer på det.

Onsdag morgon vaknar med sammandragningar som kommer regelbundet och känns som värkar i ryggen. Men det ska man inte ha så här tidigt, är ju bara i vecka 25+4 då. Väcker micke och berättar det och vi bestämmer oss för att äta frukost och det släpper inte alls. Väljer att ringa förlossningen och de vill att vi ska komma in för kontroll. Stressa ringa barnvakt som blev mickes mor och det märktes tydligt att hon bara trodde jag inbillade mig och verkade inte alls nå glad över att få träffa Lina.
Väl inne på förlossningen låter hjärtljuden jättebra och blodtrycket låg bra, till mitt lugnande:-)
Vid ultraljuds undersökning visar det att det inte är någon påverkan på livmodertappen så jag har börjat öppna mig. skönt. Men de vet inte varför jag har fått sammandragningar. Får en bricanylspruta samt tar blodprovet som de får sticka mig 5 gånger innan de får något blod!!!!
Värkarna avtar för att sedan börja igen och då gjorde de riktigt ont. Vi får sova kvar och stressa med att ringa nästa barnvakt, då mickes mor skulle jobba kl 14. Lina får fara hem till Mamma och mats.

Väl uppe på BB blev man väldigt fundersam när man såg alla baljor, de är ju så små. Kan inte fatta att Lina har varit så liten.

Torsdag får vi åka hem med restriktionerna att jag får inte lyfta Lina längre. Nehe.. undra hur mina dagar kommer bli numera då.

Fredag och helgen har varit lugn, lite kortspel hemma hos mamma och mats.

Nu söndag och imorgon kommer snickaren för att sätta upp Lister och en vägg i källaren. Ska bli skönt att få det gjort.

Kommentarer
Postat av: Anna

Bravo Jenny:) Tänker på dig och bebisen i magen och hoppas allt håller sig lugnt och bra! Jaså nu ska du flytta hit? Jag bor nästan vid sörbyängen men ska ju flytta till stockholm i juni Kram

2010-03-22 @ 12:15:44
URL: http://therisingsun.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0