Tisdag och helt slut!

Idag är det tisdag och jag är helt slut. Fattar inte alls vad som är med mig idag. Men det måste väl vara pga gravidteten. Kan inte komma på någon annan orsak. Gick och la mig någonlunda tid igår och sovit hyffsat inatt.

Enda problemet jag har just nu är att jag är så stel i sidorna längs benen.. Konstigt har inte känt så förut. Hoppas att det släpper snart. Vill ju ut och gå långpromenader.
Igår klippte micke gräset och jag hjälpte till och krattade lite. Sedan lagade vi taccos och satt och åt på altanen. Var mysigt! Skönt med lite sommarvärme!


Försöker lära Ludde att sitta ute på lina. Får ta en dag i taget. Går nämligen ingen vidare. Han piper och ylar och tycker de är så synd om honom. Men någongång lär han sig väl. Han är så social så till viss del förstår jag honom men det är en sak man måste lära sig. Och snart kommer det vara för varmt för stackarn inne så då behöver han kunna vara ute. Vågar inte ha honom lös då han kan krypa ut genom staketet på ett ställe och jag är mer rädd om honom än så!

Lina har inte heller varit på lysande humör idag. Vilket inte gör det lättare när det känns som man ska somna vilken sekund som helst. Har redan sovit snart 2 timmar och inte känner jag mig nå piggare för det.

Barnmorskan igår och allt såg bra ut.

Blodtryck: 110/80
SF: 34
HB: 125
Blodsocker: 5,4
Hjärtljud: 150 slag/minut

Den är väldigt aktiv i magen. Sparkar och har sig så det är inte mycket till lugn stund medans man är vaken, men den håller mig inte vaken på nätterna iallafall:-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hur går det med bebisen?:) Skriv!

2010-06-09 @ 11:33:35
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0