Vecka 32+6

Imorgon går jag in i vecka 33+0 alltså vecka 34. Tiden har gått så fort.
Om bebis kommer nu så kan de överleva utan problem:)

Ludde frodas och mår bra han med. 12 veckor idag. Blir stora killen! Allt går ganska bra med honom. Ingen olycka inne på flera dagar nu. Bara man tänker på att gå ut med jämna mellanrum går allt bra.
Ute i skogen igår och tränade lite inkallning och idag så blev det promenad på samhället och kolla lite folk för att få lite civilisationsvana.

Grattis till min kusin till sin söta nyfödda dotter! Blev en till syssling till Lina igår! Nu vill jag med ha vår plutt!! Det är inte lång tid kvar.

Micke vill gärna att jag går två månader till så han kan jobba så länge som möjligt. Men jag vill gärna ha honom hemma snart. Kommer bara bli tyngre med magen för varje vecka som går. Men denna gången känner jag mig piggare än jag gjorde förra gången.

Igår var vi till köping och följde med Linda och joella till stallet. Busungarna sov i bilen tills vi var klara och ludde tyckte hästarna var lite farliga.
Sedan blev det park i köping med gungning och bara ta det lugnt.
Tisdags så var vi i Hallsta allihopa och kollade på djuren vid åsby och var ute och fick hela eftermiddagen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0