Barnbidrag idag!

Och är man inte småbarnsförälder så inser man inte hur man kan längta tills dess. Vi ska idag beställa biljetterna till tåget tills när vi ska vara i sthlm en helg bara vi.

Lina är på dagis och Patrick sover, kan det bli bättre :) Kl 12 ska vi gå till kanalhuset där vi blir bjudna på lunch tillsammans med farfar och sussi. Pappa är redan där och jobbar.

Imorgon är det torsdag och sista dagisdagen på veckan, gud vad veckorna går fort.

på fredag blir det fika här, ska bli intressant :)



Patrick som bestämde sig för att bajsa ner halva huset imorse kändes det som fick pappas älsklingsbody på sig ;) Pappa är Aikare:P



Trött Lina i mammas famn :P



Min söta son :)



Min son i Sams babygym :)



Alfons och Leah på väg hem från lekparken



Min dotter är lite arg... och inte så lite heller!



lina äter chokladboll hos Elin :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej!

Dom har jag köpt av en tjej som lät en verkstad tillverka några som hon sedan sålde. Det var bara några stycken, och hon gör det tyvärr inte längre.



2010-10-31 @ 15:53:34
URL: http://fiansess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0