Lite uppdatering :)

Förra helgen hade vi dop för Patrick. Allt blev jättelyckat med mycket fina presenter och god mat! Tack tack säger jag som slet som ett djur fram till halv 3 på natten. Fick 3 timmars sömn då Patrick ville äta 6 och vi skulle gå upp halv 7 för att hinna med att göra klart för dopet.





Jaha, jag tror bestämt att vi får börja fundera på vart vi ska få in ett piano i detta hus...



Lina och Pappa hjälps åt att öppna Patricks doppresenter.



Patrick låg i vagnen och snackade för fullt medans mamma och pappa öppnade hans paket.



Många fina presenter!



Min älskade dotter har krypit ner i sittdelen till barnvagnen och tuggar på papper, sötnosen :)



I fredags kom Elin, Leah och Sam till Hallsta för att hälsa på oss. Jag åkte och hämta dem eftersom Micke ändå var hemma och jag passade ändå på att lämna saker till farmor som vi lånat.

Vi bestämde oss för att gå till Lekparken. Lina och Leah i vår syskonvagn och grabbarna i Elins syskonvagn.



Lina åker rutschekana och tycker det är jättekul:)



Grabbarna båda i Villevalla mössor, så stiliga så :)



Sam tuggar på bältet i vagnen, så söt så :) och tydligen smakar det underbart gott med :P



Min herre nöjde sig med nappen :)



Leah gungade så hon tappade mössan



Lina ser måttligt road ut av gungan, men hon skulle bara tillbaka ner när man tog ur henne.



Leah :)



Sötnosen  Sam :)



Leah i full action att gunga hund?



Leah var tröttis när vi gick hem, min envisa dotter tänker minsann inte somna.



Grabbarna grus sitter och pratar med varandra:)



Sam sov nästan hela tiden han var här, behövde ladda upp batterierna, men sedan visade han minsann att han kan skrika som mamma berättat att han gör mkt. Men nästan hela dagen var herr Kohlin nöjd:)





Söndag och gudomligt väder ute idag. Vi har varit till lekparken samt hälsat på mickes farmor. Då bestämde sig patrick för att bajsa och då hade vi inga våtservetter med alls så vi spolade av honom i handfatet, då insåg micke att handfatet var lite stopp i så då gjorde han rent det åt sin farmor, väldigt snäll gubbe jag har. Han gjorde rent vårt avlopp i fredags, händig kille det där ;)



lina har lite rolig stil när hon ska i sandlådan.



Mamma i lekparken



Mamma och pappa i lekparken medans Lina leker:)




Patrick sov mysigt i vagnen



Så fina träd löven är så fina på hösten!

Nu är vi hemma och blir mys framför tv:n eftersom bägge ungar sover. Får se vad veckan bjuder på.
Ska försöka hinna med att åka till köping en dag efter dagis och sedan blir det väl Västerås till Elin med och leka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0