Torsdag och jävla förkylning...

Hade ju precis blivit frisk och nu är jag förkyld igen. aja bara att bita ihop och kurera sig igen.

Min lilla gosse ville itne alls som mamma och pappa i natt. han vaknade med ca 20 minuters mellanrum hela natten och jag är levande död idag kan jag lova.. Fan vad jobbigt det är.. micke kunde inte tänka sig att ta patrick på morgonen heller för att jag skulle få sova. Men nu har han erbjudit sig att ta honom hela natten inatt. hmm hur ska det gå, då han gärna använder mig som napp när han ska somna om.

men inatt blir det ersättning och pumpad mjölk. Får se om han vill amma imorgon. annars är det så. Ska bli så skönt att få sova. Men kommer säkrt vakna och behöva pumpa ett par gånger. men ändå att få sova mkt behöver jag verkligen inatt.

imorgon blir det stan med Elin och ungarna. Vi ska försöka sälja vår syskonvagn vill ha en annan. Har kollat ut en med så nu är det bara att hoppas vi får vår såld för 4 så jag kan köpa den andra.

Patrick har dock sovit hela dagen idag med små uppvak men nu inte ammat sedan kl 10 så nu lär han snart vakna och vara vrålhungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0