En ny helg har passerat, imorgon jobbar Micke:-(

Jaha, så fort kan en hel helg passera förbi.. Blä! Vilket innebär att micke börjar jobba imorgon igen och jag blir ensam med bägge  barnen.. Hur ska det gå? Aja på något sätt går det annars ligger jag väl utslagen på soffan när micke kommer hem och en Lina som röjt hela huset:-P Det visar sig.



Min söta dotter får lite fredags mys i soffan med majskrokar innan det är dags att sova.



Lina och Pappa busar i soffan.



Patrick uppklädd för en kväll med sällskap.



Min dotter tyckte det var kul att prova mammas skor och de gick ju att få på sig utan problem:-)



Och såhär blir det när mamma och pappa inser att man bara har rosa och lila tröjor kvar i stl 68 efter Lina. har ju hunnit köpt några nya så det blir inte många fler gånger att använda rosa för Patrick. hehe

Kommentarer
Postat av: Elinn

vi får leka när gubbarna jobbar, då ligger inte du utslagen på soffan utan ungarna som har busat hela dagarna :)

2010-09-26 @ 18:58:41
URL: http://famkohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0