Fredag idag

Förra fredagen för en vecka sedan var vi till vallby ÖF med Elin med barn. Var  jättetrevligt. Vi mammor han prata massor medans de större lekte. Lina sket fullständigt i mig och knallade iväg hur som helst och Patrick ja vad ska mna säga, han sov igenom allt. Åt en gång och sov sedan resten.

lina i full action med att sopa:-)



Fortsätter sopa för fullt:-)



Elin och Leah på Vallby



Sötnosen Sam som höll sig vaken iallafall, min herre sov ju bara...

Alfons och Leah som kör bilar för fullt.



Lina åker rutschekana:-)



Kör barnvagn med bestämda steg!



Såhär ser vi ut när det är dags att åka hem, var ju alldeles för roligt där.



Vilken tidpunkt att vakna, när vi ska åka hem.


Sedan på tisdagen var det dags för dagisinskolning igen och det var väl ingen höjdare, Tycker det är så skittråkigt med att det är en timme varje dag... Men idag var det iallafall 2 timmar. Dagis var stängt i torsdags. Och den dagen spenderades hemma hos Elin med familj på Skälby:-) Dock så hade jag ingen kamera med mig.. dåligt val.. Våra små herrar låg och höll varandra i handen och flickorna stökade till ordentligt men då vet man att de har roligt:-) Sedan promenad till bäckby och kollade på hennes vagn, teutonia fun. lina kunde sitta i den utan problem. Är på jakt efter ny vagn med svängbara hjul men vill kunna använda till båda ungar och det fungerar inte brios vagn till...



min dotter tycker det är gott att tugga på lillebrors hängselbyxor.



Syskonkärlek:)

Torsdag var även Linas första tandläkarbesök. När jag bokade tid till oss så gick lina ut i väntrummet och lekte där i barnhörnan. Då kommer en tand sedan och säger, Gud vilken snäll pojke du har.. Det är en flicka sa jag. Och i vagnen ligger Patrick med Linas gamla lila tröja och då säger tanten att vilken söt flicka... Aja det är tydligen inte rätt att en flicka har blå  kläder och en pokje lila.



Lina i leahs gamla kläder, body lite liten men så var det 74 med och byxorna sitter på halva rumpan:-P Trots extrainsatt resor i midjan.. Konstigt konstigt, gör de bara kläder för knubbiga barn nu för tiden, jag tyckre ändå inte min dotter är speciellt mager.. men hms byxor är förstora, även de hon hade igår satt likadant även den stl 80 från hm.

Nu helg: Berga imorgon coh köpa barnkläder. Sedan bara mys med familjen:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0