September redan nu......

.....vart tar tiden vägen egentligen?

Lina är ju snart ett och ett halvt år! helt otroligt att tiden gått så fort. Patrick blir 2 månader i veckan som kommer. Jag känner att jag inte hinner med längre, tiden får stanna ett tag nu..

Vi håller på att renovera huset för fullt vilket leder till att det blir dåligt humör och micke som inte pratar med mig... Så humöret ligger inte alls på topp just nu så jag gnäller av mig här istället..

Sedan har vi ett modem som inte fungerar som det ska så eftersom vi har sagt upp tv:n så har vi inga kanaler så jag kör youtube via tv:n och det hänger sig konstant. jobbigt då man vill kunna lyssna på lite musik:-)

Idag har hallmöbler inhandlats på Tumbo möbler. Gud vad dyra hallmöbler det finns egentligen. Finns skohylla för flera tusen!!! Sjukt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0